Spôsoby doručenia

Ako sa dostať ku svojím vstupenkám?

1. Z pohodlia domova (ticket@home) - pokiaľ dané podujatie a organizátor podporuje službu doručenia vstupeniek emailom , stačí si ju pri objednávke vybrať ako spôsob doručenia a Vaše vstupenky Vám prídu na zadaný/prihlasovací email vo formáte PDF. Tie si následne môžete pohodlne vytlačiť na bežnej tlačiarni.
Ak podujatie podporuje službu ticket@mobile je možné preukázať svoju vstupenku na tablete alebo mobilnom zariadení z ktorého bude 1D/2D kód priamo oskenovaný.
Tento spôsob doručenia je bezplatný.

2. Poštovou zásielkou – ak si zvolíte dopravu poštou, budú Vám vstupenky originálne vytlačené u nás a zaslané v obálke poštou. Po vyzdvihnutí vstupeniek na pošte alebo po doručení na konkrétnu adresu je potrebné vstupenky skontrolovať. V prípade akéhokoľvek podozrenia z poškodenia obálky alebo vstupeniek nás treba ihneď kontaktovať.
Pri tomto spôsobe doručenia sa účtuje poplatok podľa platných cenníkov slovenskej pošty za zásielku vrátane poistenia.

3. Kuriérom - v prípade záujmu o doručenie vstupeniek kuriérom sa účtuje poplatok v závislosti od miesta doručenia podľa platného cenníka kuriérskej služby.

Pozor!!! Je potrebné aby ste si Vaše vstupenky ustrážili pred skopírovaním inou osobou. Každá vstupenka má svoj jedinečný čiarový kód, ktorý sa stáva neplatným po prvom zoskenovaní pri vstupe na podujatie ak nieje uvedené inak. Pokiaľ príde iná osoba so vstupenkou so skopírovaným čiarovým kódom skôr ako právoplatný majiteľ vstupenky, ktorý za ňu zaplatil v niektorých prípadoch nie je možné prísť na podvodníka!

© 2017 Ticketworld. Všetky práva vyhradené.